WIADOMOŚCI

  • 06.06.2009
  • 4846
Renault po kwalifikacjach
Renault po kwalifikacjach
Po dzisiejszych kwalifikacjach do wyścigu o Grand Prix Turcji zespół Renault nie był zadowolony. Fernando Alonso liczył na wyższą lokatę niż 8, a w bolidzie Nelsona Piqueta pojawiły się problemy z hamulcami.
baner_rbr_v3.jpg
Fernando Alonso
„Mam mieszane uczucia, jeżeli chodzi o tą sesje kwalifikacyjną. Q2 było naprawdę trudne, udało się awansować do Q3 na 10 pozycji, ale nasze osiągi i braki w szybkości spowodowały, że możliwe było osiągnięcie jedynie 8 pozycji, co jest trochę rozczarowujące. Niestety będę startował z brudnej strony toru, co powoduje, że start będzie jeszcze trudniejszy. W dalszym ciągu mam jednak nadzieję, że jutro będę w stanie powalczyć o punkty.”

Nelson Piquet
„Wiedziałem, że miałem pewne problemy z hamulcami już od początku kwalifikacji, więc musiałem uważać, ale nie było łatwo, bo tor był śliski. Na ostatnim okrążeniu problemy były jeszcze poważniejsze, obróciłem się. Jednak przed jutrem pozostaję optymistą, gdyż ten tor dostarcza dużo szans do wyprzedzania.”

Pat Symonds
„Nelson odpadł z kwalifikacji z powodu problemów z chłodzeniem hamulców, przegrzały się one, co spowodowało jego obrót. Mieliśmy nadzieję na trochę wyższą pozycję w kwalifikacjach Fernando, ale mając na uwadze paliwo w jego bolidzie nie jesteśmy na straconej pozycji przed wyścigiem.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

21 KOMENTARZY
avatar
david9

06.06.2009 16:40

0

To i tak cud ze Alonso tym kiepskim bolidem walczy o punkty choc powiem szczerze jutro może być cięzko chocby o 1. Co do Piqueta to szkoda komentować i pisac wkółko co wyscig tego samego.


avatar
Kornik

06.06.2009 16:43

0

Piqueta powinni wywalić już w tym momencie a nie czekać do końca sezonu. Przecież ten kierowca kompletnie nie radzi sobie z bolidem f1. Wierze ze jest dobrym kierowcą ale w jakiejś niższej serii


avatar
jawiemwszystko

06.06.2009 16:45

0

I znów Flavio będzie musiał zaczynać swoje wypowiedzi od "o Jezu"...


avatar
maro1993

06.06.2009 16:56

0

Świetne kwalifikacje. Piquet po raz kolejny wspiął się na wyżyny swoich możliwości, zajmując miejsce wyższe niż 20. Oczywiście na koniec sesji musiał zaznaczyć swoją obecność w ścisłej czołówce. Fernando jak zwykle - słabym bolidem miesza, może nie w czołówce, ale pod koniec punktowanych miejsc....


avatar
renault f1

06.06.2009 17:12

0

;-( ;-( szkoda !!! Ale ptk powinny być w jutrzejszym wyścigu! ;-)


avatar
asc

06.06.2009 17:30

0

Piqueta wsadzić


avatar
asc

06.06.2009 17:32

0

Piqueta wsadzić do normalnego auta, na śliską nawierzchnię i niech ćwiczy chłopak poślizgi. To że bolidem można ładnie wyjść z poślizgu pokazał dzisiaj Alonso...


avatar
david9

06.06.2009 18:35

0

Może Piquet powinien w Driftingu startowac?


avatar
morek154

06.06.2009 21:49

0

asc to nie było ładne, bolidem nie da sie ładnie wychodzić z poslizgów bo maja centralnie umnieszczony srodek ciezkości


avatar
hubert78

06.06.2009 22:55

0

hmm jak zawsze renault nie przewidywalny bo nigdy nie wiadomo jak to jest z bolidem czy ALO wyciąga ze złoma ponad max czy NElson nie potrafi ujarzmić bestii


avatar
walerus

06.06.2009 23:29

0

alosno się na piqueta zapatrzył...


avatar
morek154

07.06.2009 01:26

0

wydaje mi sie ze renault bedzie wygrywać ale jak wróci michelin, w monaco alonso pojechał w kwalifikacjach 1:13 w 2006 roku po wprowadzeniu slicków czas to 1:15, więc jesli monaco jest torem na którym najlepiej przydaje przyczepność z opon to znaczy ze rowkowane micheliny z 2006 roku były lepsze od dzisiejszych slików bridgestoona, a założe sie ze aero wcale nie straciło 50% siły docisku tylkow tym roku mamy może o 10% mniej z aero co w tamtym roku, więc zapewne gdyby zamiast slicków wprowadzili stare micheliny to czasy byłby lepsze o 1-2 s, a co do kombinacji to chciałbym zoabczyć bolid na torze z silnikiem z 2005roku,aero z 2008 i oponami z 2006 albo 2009


avatar
jawiemwszystko

07.06.2009 07:38

0

W zasadzie tytuł artykułu powinien brzmieć: Alonso po kwalifikacjach ;)


avatar
Dagmara_W

07.06.2009 10:58

0

ja tam wierze ze alosno tam troche wymicie bo wkoncu ma malo paliwa.. ma talent i jest mistrzem samym w sobie takze bedzie dobrze.. piqet.. chyba czas wymienic na ''lepszy model''


avatar
sivshy

07.06.2009 10:59

0

@morek154: Aero na pewno nie straciło tyle na sile docisku, co przewidywano przed sezonem, ale strata mimo wszystko musi być spora. Mało prawdopodobne, aby rowkowane Michelliny z 2006 roku były lepsze od slicków z 2009 roku od Bridgestone, a nawet jeśli to na pewno nie spowodowały one tak dużych strat czasowych. Utrata docisku jest duża, choć to wcale nie znaczy że na każdym torze jest ona tak samo widoczna. W Monaco potrzeba bardzo dużego docisku, więc tam straty na docisku były widoczne. Ale na innych torach, gdzie potrzeba mniejszego docisku, czasy wcale nie muszą być o wiele gorsze, a mogą być nawet lepsze. Myślę że za parę lat F1 może dojść do poziomu, gdzie docisk będzie równie duży, co dawniej ze wszystkimi owiewkami i innymi pierdółkami. Ale na pewno jeszcze nie teraz, choć i tak jestem zaskoczony, jak dużo z tych przewidywanych strat udało się inżynierom zniwelować jeszcze przed tym sezonem.


avatar
Skoczek130

07.06.2009 11:08

0

Forma Renault jak na razie bardzo średniawa. Fernando i tak wycisnął z niego siódme poty, więc jest świetnie. Nelson chyba mógłby awansować do Q2, ale te problemy z hamulcami... przynajmniej ma usprawiedliwienie.


avatar
lukasz1

07.06.2009 13:30

0

Że sie dużo wyprzedza to dla Piqeta nie jest dobra wiadomość, bo on i tak nikogo nie wyprzedzi tylko oni jego wyprzedzą.


avatar
lukasz1

07.06.2009 13:33

0

sivshy masz racje, ale lepiej było by miec te pierdółki i to co teraz.


avatar
RoninRonin

19.02.2010 20:11

0

chomik


avatar
frg1pl

19.02.2010 21:56

0

heheheh chomik- wazelina


avatar
dOdG3R

20.02.2010 22:28

0

Mistrzostwo jest twoje Fernando!! :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu